Политика за връщане

Политика за връщане на продукти

Настоящата политика за връщане на продукти описва правилата и условията за връщане на закупени продукти от сайта https://skk.bg. Политиката е съобразена с действащото законодателство на Република България, включително Закона за защита на потребителите.


1. Право на връщане

1.1. Клиентите имат право да върнат закупените продукти в срок от 14 календарни дни, считано от датата на получаване на стоката, без да е необходимо да посочват причина.
1.2. Правото на връщане важи само за продукти, които:

  • Не са използвани.
  • Са в оригиналната си опаковка и със запазен търговски вид.
  • Са придружени от оригинална фактура или касов бон.
1.3 В случай на изпращане на стоки чрез куриерски или пощенски услуги, стоките се изпращат до същата точка, от която са били изпратени. Плащането се извършва от страните съгласно договореното 

2. Продукти, които не подлежат на връщане

Съгласно законодателството, следните продукти не подлежат на връщане:

  • Продукти, изработени по индивидуална поръчка на клиента.
  • Продукти, които са били отворени и не могат да бъдат върнати поради хигиенни или здравни причини.
  • Продукти, които са били монтирани, използвани или повредени от клиента.

3. Процедура за връщане

3.1. За да върнете продукт, клиентът трябва да изпрати писмено уведомление на имейл [въведете имейл за контакт], като посочи следните данни:

  • Име и фамилия.
  • Номер на поръчката.
  • Причина за връщане (по избор).

3.2. След получаване на потвърждение от нашия екип, продуктът трябва да бъде изпратен на посочения от нас адрес, като транспортните разходи за връщането са за сметка на клиента (освен ако продуктът е дефектен).

3.3. При получаване на върнатия продукт, нашият екип ще извърши проверка за съответствие с условията на Политиката за връщане.


4. Възстановяване на суми

4.1. При спазване на условията за връщане, възстановяването на сумата ще бъде извършено в срок до 14 календарни дни от датата на одобрение на върнатия продукт.
4.2. Възстановяването се извършва по същия начин, по който е направено плащането, освен ако не е договорено друго.
4.3. Разходите за доставка не се възстановяват, освен ако връщането е свързано с дефектен или погрешно изпратен продукт.


5. Рекламации и дефектни продукти

5.1. Ако продуктът има дефект или е получен погрешно, клиентът трябва да уведоми екипа ни в срок до 48 часа от получаването на продукта.
5.2. Разходите за връщане на дефектни или погрешно изпратени продукти са за сметка на https://skk.bg.


6. Контакти

За въпроси, свързани с Политиката за връщане, можете да се свържете с нас:

  • Имейл: sales@skk.bg

Настоящата политика е в сила от 13.12.2024 г. и може да бъде актуализирана. Всички промени ще бъдат публикувани на Сайта.